دلم گرفته


عاشق

سلام به تمام دوستای خوبم.

امروز باز دلم گرفته. حال و حوصله ندارم. میدونیین دیروز بابا مامان رفتن شهرستان ولی من نرفتم چون اصلا حالی برای رفتن نداشتم نه حال داشتم نه دلیل. میرفتم که چی بشه. وقتی میرم به جز غم چیزی دیگه ای برام نداره . وقتی میبینم همه هستن .همه دور هم هرکی با اونی که دوسش داره هست حسودیم میشه.اعصابم بهم میریزه.

من حسود نیستم ولی توی این یک مورد نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم.بچه ها نمیدونین چقدر دلم برای مهتاب تنگ شده.چقدر دلم میخواست الان کنارم بود ومیتونستم حرف دلم رو بهش بزنم.خیلی دوسش دارم .

دوستای گلم برام دعا کنین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 27 آبان 1389برچسب:,| 9:44 | مرتضی|

De$ign:khanoomi